duminică, 30 octombrie 2011

modele laceta


3 comentarii:

  1. Mai lucrati asa ceva? Acum par demodate, inclusiv eu am pus-o pe mama sa le stranga de pe mobile, desi am facut la snururi... :)
    Par foarte dragute modelele!

    RăspundețiȘtergere
  2. Indiferent de varsta si nuanta a timpului, munca de artizanat a fost si va fi apreciata. Nu asi intitula niciodata aceasta munca DEMODATA ci din contra ff moderna.Sunt niste articole apreciate in strainatate la preturi deocheate pentru ca sunt facute manual si nu oricine poate face asta. Plus....ce inseamna a fi modern? oare ati stiutca LASETA e tipic ROMANEASCA-e un brand. Trebie sa te mandresti cu ceia ce faci, iar.....O FEMEIE MODERNA ESTE CEA CARE STIE SA IMBINE TRECUTUL CU PREZENTUL SI VIITORUL. Oare e mai apreciata ( mai moderna) o perdea stas sau o perdea lucrata manual?......o haina cusuta sau una lucrata manual.... :D, trebuie bine sa intelegem ce inseamna a fi demodat, si ce se include in aceasta categorie.....

    RăspundețiȘtergere
  3. Mihaela (sau Marcela), cred ca suntem de aceeasi parte a baricadei :)
    La acea varsta, cand i-am spus mamei sa scoata mileurile laceta, ajunsesem probabil la o saturatie. Ca sa-i fac pe plac mamei si sa nu o supar, am crosetat metri intregi de snur (ea nu stie a croseta, dar stia sa imbine foarte frumos firele), spuneam am crosetat snur in defavoarea cititului. Era o varsta a cititului, o varsta in care grijile firesti ale vietii inca nu ma napadisera. Asa ca acum, mai mult crosetez decat citesc... Consider ca in toate trebuie sa fie un echilibru, doar atat!
    Te imbratisez virtual si iti doresc mult spor in tot ce faci!

    RăspundețiȘtergere